Live Chat – szybki i dyskretny kontakt z konsultantami InviMed
Live Chat na stronie InviMed.pl to kolejny kanał kontaktu, z którego możesz skorzystać na każdym urządzeniu z dostępem do internetu. Dzięki niemu możesz nie tylko zadać pytanie, ale też umówić lub przełożyć wizytę. Czat działa od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 14:40.
Live Chat InviMed to narzędzie do obsługi pacjentów InviMed oraz osób zainteresowanych diagnostyką i leczeniem w klinikach InviMed. Obsługa odbywa się na czacie, który zapewnia wygodną, dyskretną i szybką wymianę wiadomości między użytkownikiem a konsultantem InviMed.
Szybkie i sprawne umawianie wizyt
Konsultanci udzielają ogólnych informacji dotyczących świadczonych przez kliniki InviMed usług – nie udzielają porad medycznych. Mogą podać dostępne terminy wizyt i badań nasienia oraz umówić lub przełożyć umówiony termin.
Poprzez Czat nie ma możliwości uzyskania informacji o statusie wyników badań oraz odwołania wizyty. Czynności te są możliwe tylko poprzez kontakt z infolinią kliniki InviMed pod numerem telefonu 500 900 888.
Nawiążemy konwersację w ciągu kilku minut
Czas oczekiwania na rozpoczęcie czatu z konsultantem trwa od kilku do kilkunastu minut. Odpowiedzi udzielane są na bieżąco. Jeśli temat okazuje się trudny do rozpatrzenia na czacie, konsultant proponuje kontakt telefoniczny pod numerem: 500 900 888.
Jak rozpocząć czat?
- Jeśli chcesz rozpocząć czat z konsultantem Biura Obsługi Pacjenta InviMed, na dowolnej stronie w domenie InviMed.pl kliknij w zielony przycisk "Rozpocznij rozmowę", który znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu (w tym samym miejscu również w widoku mobilnym). Znajdziesz go również na tej stronie.
- Po kliknięciu wyświetli się formularz do uzupełnienia danych oraz boks, którego zaznaczenie, potwierdza zapoznanie się z regulaminem czatu InviMed.
- Po kliknięciu w pomarańczowe pole "Rozpocznij rozmowę" należy poczekać na połączenie z konsultantem. W tym czasie nie należy wychodzić ze strony ani jej odświeżać, ponieważ połączenie zostanie przerwane.