Wciśnij ENTER, aby wyszukać
Zamknij

Informacja o organizacji pracy InviMed w okresie pandemii

Informacja o organizacji pracy InviMed w okresie pandemii

W związku z rosnącą liczbą zachorowań związanych z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, przypominamy o zasadach przyjmowania Pacjentów oraz organizacji pracy personelu w naszych klinikach. Prosimy o zapoznanie się z informacjami znajdującymi się poniżej.

  • W klinikach można korzystać z pełnej diagnostyki – otwarte są punkty pobrań, laboratoria badań nasienia oraz laboratoria embriologiczne (w InviMed Wrocław na wszystkie rodzaje badań, w tym na badania laboratoryjne, obowiązują zapisy przez Infolinię InviMed: 500 900 888, w innych klinikach zapisy obowiązują tylko na badania nasienia).
  • Realizujemy wszystkie rodzaje wizyt lekarskich m.in.: pierwsze konsultacje niepłodnościowe, kolejne konsultacje niepłodnościowe, monitoringi cyklu oraz konsultacje specjalistyczne.
  • Realizujemy wszystkie zabiegi diagnostyczne (np. sono-HSG, histeroskopia), procedury wspomaganego rozrodu (inseminacje, in vitro) oraz związane z nimi zabiegi (m.in. punkcje i transfery zarodków).
  • Ze względów epidemiologicznych w klinikach preferowane są płatności bezgotówkowe (kartą lub telefonem).


WIZYTY

Ze względu na wzrost zachorowań para może wejść razem do kliniki w następujących sytuacjach:

- pierwsza wizyta,

- wizyta kwalifikującą do Programów Miejskich,

- wizyta w dniu inseminacji,

- wizyta w dniu punkcji,

- wizyty związane z programem adopcji komórek i zarodków.

Osoby towarzyszące nie mogą wchodzić do kliniki. Na kolejną konsultację do kliniki przychodzi sama Pacjentka, na transfer – sama Pacjentka. a na badanie nasienia – sam Pacjent.


Ze względu na stan epidemii wszystkie zabiegi i procedury wykonywane są w zaostrzonym reżimie bezpieczeństwa. Prosimy o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi kwalifikacji:

Kwalifikacja do zabiegów w czasie stanu epidemii w Polsce

Najwyższe standardy bezpieczeństwa

Działamy zgodnie z procedurami bezpieczeństwa epidemiologicznego i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego, z uwzględnieniem zwiększonej częstotliwości działań dezynfekcyjnych oraz zaostrzonych procedur bezpieczeństwa w przestrzeniach, które do tej pory nie wymagały sterylności (np. recepcja, poczekalnia).

Monitorujemy stan zdrowia naszych pracowników. Wydaliśmy instrukcje dla pracowników w związku z bezpieczeństwem pracy i metodami ochrony przed zakażeniem. Pracownicy stale korzystają ze środków ochrony osobistej odpowiednich do wykonywanej pracy. 

Wszystkich pracowników zapoznaliśmy z procedurą dotyczącą postępowania w przypadku podejrzenia u Pacjenta infekcji koronawirusem SARS-CoV-2. Rozpowszechniliśmy też instrukcje dotyczące telefonów alarmowych w sytuacji epidemiologicznie niebezpieczniej.

Zasady bezpieczeństwa dla Pacjentów InviMed

Aby zabezpieczyć siebie i innych przed zakażeniem wirusem:

  1. Dzień przed wizytą odbierz telefon z numeru 500 900 881. Zostanie przeprowadzona krótka ankieta epidemiologiczna. Jeśli jej wynik będzie pomyślny, Twoja wizyta w klinice zostanie potwierdzona. W przeciwnym razie Konsultant infolinii zaproponuje wizytę w innym terminie i udzieli dalszych instrukcji.
  2. Pamiętaj o założeniu maseczki, a od razu po wejściu do kliniki zdezynfekuj dłonie lub rękawiczki, jeśli masz je na sobie.
  3. Na wizytę lub badanie przyjdź maksymalnie 10 minut wcześniej. W przeciwnym razie, jeśli liczba osób w klinice będzie zbyt duża, personel może poprosić Cię o poczekanie na zewnątrz.
  4. Gdy wejdziesz do kliniki, zdejmij odzież wierzchnią i powieś w wyznaczonym miejscu.
  5. Do podpisywania dokumentów używaj tylko tych długopisów, które są oznaczone jako czyste lub udostępnione przez pracownika kliniki.
  6. Postaraj się zachować przynajmniej 2 m dystansu od pracowników kliniki oraz od innych Pacjentów.
  7. W razie kaszlu lub potrzeby kichnięcia zasłoń twarz chusteczką higieniczną, po czym wyrzuć ją do kosza, a dłonie zdezynfekuj.
  8. Staraj się płacić bezgotówkowo (kartą lub telefonem). Jeśli użyjesz gotówki, pamiętaj o dezynfekcji rąk po zakończeniu transakcji.

Ankieta oceny stanu zdrowia

Jeśli zajdzie taka konieczność, dokument do uzupełnienia przekaże Ci przy wejściu pracownik kliniki.

Do pobrania

UWAGA!

Dla bezpieczeństwa wszystkich osób przebywających w klinice, zarówno Pacjentów, jak i pracowników, prosimy o nie przychodzenie do kliniki, kiedy:

  • występują u Ciebie takie objawy jak: temperatura powyżej 37,8°C, kaszel, duszność, objawy przeziębieniowe np. katar, drapanie w gardle lub objawy podrażnienia i zapalenia spojówek;
  • jesteś w nadzorze epidemiologicznym lub w czasie kwarantanny;
  • w ostatnich 14 dniach miałaś/miałeś kontakt z osobą, u której potwierdzono zakażenie SARS-CoV-2 lub z kimś, kto miał którykolwiek z wyżej wymienionych objawów.

Pacjentki i Pacjentów, którzy mieli umówione wizyty lub badania, prosimy o telefoniczne poinformowanie InviMed o wystąpieniu każdej z powyższych sytuacji i odwołanie wizyty pod numerem: 500 900 888

UWAGA!

O zmianach pracy klinik związanych z okresem świątecznym poinformujemy w grudniu.

Recepty

  • Jeśli pilnie potrzebujesz odnowienia recepty wystawionej przez ginekologa InviMed, skontaktuj się z Infolinią InviMed pod numerem: 500 900 888.
  • Jeśli potrzebujesz recepty od innego specjalisty (np. androloga), zapraszamy na konsultację. 

Odbiór wyników

  • Użytkownicy posiadający pełen dostęp do Portalu Pacjenta, wybrane wyniki badań mogą odebrać online. 
  • Wyniki wszystkich badań wykonanych w InviMed oraz zamówioną wcześniej kopię dokumentacji medycznej można odebrać w klinice w godzinach jej pracy..

Test RT-PCR na koronawirusa

W InviMed nie wykonujemy testów na koronawirusa. Jeśli dla własnego bezpieczeństwa czy samoświadomości chcesz wykonać taki tekst lub też został on zarekomendowany przez lekarza InviMed przed podejściem do procedury, więcej informacji o testach znajdziesz na stronie Medicover: Test na koronawirusa.

Informacje

Apelujemy do Pacjentów o korzystanie wyłącznie ze sprawdzonych źródeł informacji o koronawirusie, które znajdują się w serwisach instytucji publicznych, na stronach: www.gis.gov.plwww.gov.pl/web/koronawirus. Wszystkich prosimy o zachowanie zasady DDM - DYSTANS, DEZYNFEKCJA, MASECZKA w codziennym życiu. 

Skontaktuj się z nami już dziś

Poufność jest dla nas priorytetem

Zgoda na kontakt marketingowy więcej: Musisz wybrać więcej opcji (minimum ${minimumContactAgree})

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych: Medi Partner Sp. z o.o., Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa. Cele przetwarzania: marketing własnych produktów i usług [w tym profilowanie]; marketing produktów i usług Medicover Polska [w tym profilowanie]. Podstawy prawne przetwarzania: Twoja zgoda. Prawa związane z przetwarzaniem danych: prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; prawo dostępu do danych osobowych; inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych. Odbiorcy danych: Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Medi Partner Sp. z o. o. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych