Wciśnij ENTER, aby wyszukać
Zamknij

Zarejestruj się w Portalu Pacjenta InviMed!

Portal Pacjenta został stworzony po to, aby ułatwić naszym Pacjentom trudną drogę, którą jest leczenie niepłodności. Dzięki niemu każdy użytkownik zyska narzędzie nawigacji, które pomoże mu zorientować się w diagnostyce i ścieżce leczenia.  

Portal Pacjenta to nowa funkcjonalność strony InviMed.pl, dedykowana Pacjentkom i Pacjentom InviMed. Portal jest bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze. Mamy nadzieję, że przedstawione poniżej informacje, zachęcą Was do rejestracji, eksploracji i aktywnego korzystania z jego możliwości.

Jak skorzystasz z Portalu Pacjenta InviMed?

Portal Pacjenta InviMed niesie ze sobą gros korzyści, a wśród nich:

1. Sprawne zarządzanie wizytami

  • umawianie konsultacji medycznych oraz badań nasienia,
  • odwoływanie konsultacji oraz badań nasienia.

2. Wygodne sprawdzanie i dodawanie wyników badań

  • sprawdzanie wyników badań wykonywanych przez laboratorium Synevo oraz laboratorium badań nasienia InviMed,
  • załączanie wyników badań z laboratoriów zewnętrznych do swojej dokumentacji medycznej w InviMed.

3. Szybki dostęp do najważniejszych informacji

  • sprawdzanie wytycznych dotyczących przygotowania do zabiegu,
  • weryfikacja posiadania aktualnych badań niezbędnych do wykonania zabiegu,
  • powiadomienie o możliwości pobrania karty informacyjnej po zakończonym cyklu.

4. Lepszy kontakt z InviMed

  • możliwość wysłania wiadomości do koordynatora po konsultacji niepłodnościowej.

Gdzie znajdę Portal Pacjenta?

Strona internetowa Portalu Pacjenta znajduje się pod adresem:

https://portalpacjenta.invimed.pl/

Jeśli korzystasz z komputera, link do Portalu Pacjenta znajdziesz na każdej stronie InviMed.pl, na samej górze, tuż obok numeru infolinii. W widoku mobilnym (np. na smartfonach lub tabletach) Portal Pacjenta znajdziesz obok menu głównego w prawym górnym rogu.

Jak zarejestrować się w Portalu?

Jeśli nie jesteś jeszcze Pacjentem lub Pacjentką InviMed

Aby zarejestrować się, wejdź na stronę internetową Portalu Pacjenta, kliknij w pole „Zarejestruj się” i uzupełnij wymagane pola formularza. Dotyczą one danych osobowych, kontaktowych oraz danych logowania. Po akceptacji regulaminu oraz opcjonalnym wyrażeniu zgód, potwierdź dane, klikając w „Zarejestruj się”.

Następnie przejdź do wiadomości przesłanej na podany podczas wypełniania formularza adres email. Znajdziesz w niej identyfikator do logowania oraz link aktywacyjny. Kliknij go, by potwierdzić rejestrację i przenieść się na stronę logowania.

Po zalogowaniu się zyskasz dostęp, który umożliwi Ci rezerwację jednej wizyty lub jednego badania. Pełen dostęp do Portalu Pacjenta uzyskasz dopiero po weryfikacji tożsamości oraz podpisaniu Potwierdzenia zgody na poszerzenie dostępu do Portalu Pacjenta w recepcji kliniki. Gdy dopełnisz tej formalności, system automatycznie wyśle Ci maila z potwierdzeniem poszerzenia dostępu.

Uwaga!

Weryfikacja danych podanych w portalu pacjenta odbywa się w klinice, na podstawie okazanego w recepcji dokumentu tożsamości.  

Jeśli jesteś już Pacjentem lub Pacjentką InviMed

Przyjdź do kliniki InviMed (np. przy okazji wcześniej umówionej wizyty lub badania). W recepcji otrzymasz dokumenty niezbędne do założenia konta użytkownika w Portalu Pacjenta:

  • Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną,
  • Potwierdzenie zgody na poszerzenie dostępu do Portalu Pacjenta.

Po podpisaniu i przekazaniu wymienionych dokumentów pracownikowi recepcji InviMed, możesz aktywować konto użytkownika Portalu Pacjenta, korzystając z jednego z poniższych sposobów:

  1. Kliknij w link, który otrzymasz w mailu i ustaw swoje pierwsze hasło – uzupełnij trzy pola: hasło z SMS, nowe hasło, potwórz hasło.
  2. Zaloguj się, podając identyfikator z maila oraz hasło otrzymane w wiadomości SMS. Po poprawnym zalogowaniu, system poprosi Cię o ustawienie swojego pierwszego hasła, tak jak w punkcie 1.

Pomoc techniczna

W razie problemów technicznych z obsługą Portalu Pacjenta, prosimy o wysłanie wiadomości na adres: pomoc@invimed.pl

Skontaktuj się z nami już dziś

Poufność jest dla nas priorytetem

Zgoda na kontakt marketingowy więcej: Musisz wybrać więcej opcji (minimum ${minimumContactAgree})

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych: Medi Partner Sp. z o.o., Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa. Cele przetwarzania: marketing własnych produktów i usług [w tym profilowanie]; marketing produktów i usług Medicover Polska [w tym profilowanie]. Podstawy prawne przetwarzania: Twoja zgoda. Prawa związane z przetwarzaniem danych: prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; prawo dostępu do danych osobowych; inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych. Odbiorcy danych: Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Medi Partner Sp. z o. o. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu: Klauzula informacyjna.