Odbierz e-receptę drogą elektroniczną!
E-recepta to dokument elektroniczny zastępujący tradycyjną papierową receptę. E-receptę można zrealizować w każdej aptece na podstawie czterocyfrowego kodu, który pacjent otrzymuje w klinice od lekarza lub e-mailem/SMS-em. Recepta wpływa też na Internetowe Konto Pacjenta, a od 16 marca - kody recept wystawianych przez specjalistów InviMed - będą dostępne również na koncie osobistym w Portalu Pacjenta.
Gdzie znajdę moją e-receptę?
Jeśli nie otrzymałeś kodu do e-recepty SMS-em/e-mailem lub Twój wydruk gdzieś Ci się zawieruszył, możesz skorzystać z dwóch możliwości:
- Wejdź na pacjent.gov.pl i zaloguj się na Internetowe Konto Pacjenta (wymagane posiadanie Profilu Zaufanego).
- Zaloguj się na swoje konto w Portalu Pacjenta InviMed i wejdź w zakładkę: e-Recepta lub zgłoś się na recepcję kliniki w celu otrzymania dostępu do portalu.
Odbiór kodu e-recepty w Portalu Pacjenta możliwy od 16 marca 2020 roku. Pierwsza wdrożona w Portalu Pacjenta wersja e-recepty, posiadać będzie następujące dane:
lekarz,
data wystawienia,
kod odbioru.
Od 16 marca 2020 roku, zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Ochrony Danych Osobowych, nie będziemy udzielać informacji o kodach do e-recepty przez nasze Centrum Kontaktu z Pacjentem (500 900 888) oraz recepcje klinik.