Wciśnij ENTER, aby wyszukać
Zamknij

Informacja o organizacji pracy InviMed w czasie zagrożenia koronawirusem

Z uwagi na zagrożenie epidemiczne związane z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 w Polsce, zmianie uległy zasady przyjmowania Pacjentów oraz organizacja pracy personelu. Prosimy wszystkich zainteresowanych o uważne zapoznanie się z poniższą informacją.

  • W klinikach można już skorzystać z pełnej diagnostyki – otworzyliśmy punkty pobrań, laboratoria badań nasienia oraz laboratoria embriologiczne (w InviMed Wrocław na wszystkie rodzaje badań, w tym na badania laboratoryjne, obowiązują zapisy przez Infolinię InviMed: 500 900 888, w innych klinikach zapisy obowiązują tylko na badania nasienia).
  • Realizujemy wizyty w klinikach: pierwsze konsultacje niepłodnościowe, kolejne konsultacje niepłodnościowe, monitoringi cyklu oraz konsultacje specjalistyczne: andrologiczne, urologiczne, immunologiczne, endokrynologiczne, genetyczne, dietetyczne, psychologiczne, ginekologiczne oraz z zakresu ginekologii estetycznej.
  • Realizujemy wszystkie zabiegi diagnostyczne (np. sono-HSG, histeroskopia), procedury wspomaganego rozrodu (inseminacje, in vitro) oraz związane z nimi zabiegi (m.in. punkcje i transfery zarodków).

Ze względu stan epidemii w Polsce wszystkie zabiegi i procedury wykonywane są w zaostrzonym reżimie bezpieczeństwa. Prosimy o uważne zapoznanie się z informacjami dotyczącymi kwalifikacji:

Kwalifikacja do zabiegów w czasie stanu epidemii w Polsce

Najwyższe standardy bezpieczeństwa

Działamy zgodnie z procedurami bezpieczeństwa epidemiologicznego i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego, z uwzględnieniem zwiększonej częstotliwości działań dezynfekcyjnych oraz zaostrzonych procedur bezpieczeństwa w przestrzeniach, które do tej pory nie wymagały sterylności (np. recepcja, poczekalnia).

Monitorujemy stan zdrowia naszych pracowników. Codziennie wykonujemy pomiary temperatury. Wydaliśmy instrukcje dla pracowników w związku z bezpieczeństwem pracy i metodami ochrony przed zakażeniem. Pracownicy stale korzystają ze środków ochrony osobistej odpowiednich do wykonywanej pracy. 

Wszystkich pracowników zapoznaliśmy z procedurą dotyczącą postępowania w przypadku podejrzenia u Pacjenta infekcji koronawirusem SARS-CoV-2. Rozpowszechniliśmy też instrukcje dotyczące telefonów alarmowych w sytuacji epidemiologicznie niebezpieczniej.

Uwaga! Przerwa techniczna w pracy klinik

Kliniki w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu będą nieczynne w godzinach od 13:00 do 14:00 w celu przeprowadzenia zmiany zespołów oraz dezynfekcji miejsc pracy.

Każda osoba wchodząca do kliniki będzie miała zmierzoną temperaturę oraz przeprowadzony wywiad epidemiologiczny. Na terenie kliniki obowiązuje noszenie maseczek osłaniających nos i usta oraz jednorazowych rękawiczek na dłoniach.

Aby Pacjenci nie mieli styczności z przedmiotami użytkowanymi przez innych Pacjentów, usunęliśmy ekspresy do kawy, dystrybutory wody oraz czasopisma, katalogi i foldery z wszystkich przestrzeni, z których korzystają Pacjenci. W recepcjach i poczekalniach udostępniliśmy Pacjentom płyny do dezynfekcji, jednorazowe chusteczki higieniczne oraz długopisy do jednorazowego użytku. 

Zasady bezpieczeństwa dla Pacjentów InviMed

Aby zabezpieczyć siebie i innych przed zakażeniem wirusem:

  1. W dniu umówienia wizyty otrzymasz e-mail z informacją o obowiązujących w klinice zasadach bezpieczeństwa. Prosimy o dokładne zapoznanie się z jego treścią. 
  2. Załączoną do maila ankietę o stanie zdrowia wraz z oświadczeniem zależy wydrukować, a następnie wypełnić i podpisać przed przyjściem do kliniki.
  3. Dzień przed wizytą odbierz telefon z numeru 500 900 888, Konsultant Infolinii InviMed przeprowadzi krótką ankietę epidemiologiczną. Jeśli jej wynik będzie pomyślny, Konsultant potwierdzi Twoją wizytę w klinice. Jeśli nie, zaproponuje inny termin i udzieli dalszych instrukcji.
  4. Na wizytę lub badanie przyjdź maksymalnie 10 minut wcześniej w rękawiczkach jednorazowych oraz masce. Jeśli przyjdziesz wcześniej, będzie opóźnienie wizyt oraz liczba pacjentów w klinice będzie zbyt duża, personel kliniki może poprosić o poczekanie na zewnątrz kliniki.
  5. Od razu po wejściu do kliniki przekaż pracownikowi InviMed wypełnioną wcześniej ankietę o stanie zdrowia i zdezynfekuj rękawiczki, które masz na sobie. Jeśli ich nie masz, załóż rękawiczki udostępnione przez klinikę.
  6. Poddaj się pomiarowi temperatury. Zostanie on wykonany termometrem bezdotykowym (pomiar na skroni lub szyi).
  7. Do podpisywania dokumentów w klinice używaj tylko tych długopisów, które są oznaczone jako „czyste”. Po użyciu, wrzuć długopis do pojemnika z napisem: „brudne”.
  8. Poczekaj na decyzję osoby kontrolującej temperaturę i analizującej ankietę. To ona zdecyduje o tym, czy możesz wejść do kliniki.
  9. Gdy wejdziesz do kliniki, zdejmij odzież wierzchnią i powieś w wyznaczonym miejscu. Ponownie zdezynfekuj rękawiczki.
  10. Podczas rejestracji w klinice i konsultacji lekarskiej, gdy jest to możliwe, zachowaj przynajmniej 2 m dystansu od osoby obsługującej, a w poczekalni – od innych Pacjentów.
  11. W razie kaszlu lub potrzeby kichnięcia zasłoń twarz chusteczką higieniczną, po czym wyrzuć ją do kosza, a rękawiczki ponownie zdezynfekuj.
  12. Jeśli masz katar, po każdorazowym użyciu chusteczki higienicznej, wyrzuć ją do kosza, a rękawiczki zdezynfekuj. Jednorazowe chusteczki higieniczne dostępne są w każdej recepcji i poczekalni InviMed.
  13. Unikaj dotykania powierzchni, których mogły dotykać inne osoby lub po ich dotknięciu, zdezynfekuj rękawiczki.
  14. Preferowane są płatności bezgotówkowe (płatność kartą lub telefonem). Jeśli użyjesz gotówki, pamiętaj o dezynfekcji po zakończeniu transakcji. 

Ankieta oceny stanu zdrowia

Idąc do kliniki na badanie, wizytę czy zabieg, zawsze miej przy sobie wypełnioną ankietę oceny stanu zdrowia. Jeśli nie uda Ci się wydrukować i uzupełnić ankiety w domu, dokument do uzupełnienia przekaże Ci przy wejściu pracownik kliniki. Jednak dla przyspieszenia wejścia do kliniki, warto wcześniej wydrukować i uzupełnić ankietę.

Pobierz plik:

UWAGA!

Dla bezpieczeństwa wszystkich osób przebywających w klinice, zarówno Pacjentów, jak i Pracowników, prosimy o nie przychodzenie do kliniki w każdej z trzech poniższych sytuacji:

  • Występują u Ciebie takie objawy jak: temperatura powyżej 37,8°C, kaszel, duszność, objawy przeziębieniowe np. katar, drapanie w gardle lub objawy podrażnienia i zapalenia spojówek;
  • Jesteś w nadzorze epidemiologicznym lub w czasie kwarantanny;
  • W ostatnich 14 dniach miałaś/miałeś kontakt z osobą, u której potwierdzono zakażenie SARS-CoV-2 lub z kimś, kto miał którykolwiek z wyżej wymienionych objawów.

Pacjentki i Pacjentów, którzy mieli umówione wizyty lub badania, prosimy o telefoniczne poinformowanie InviMed o wystąpieniu każdej z powyższych sytuacji i odwołanie wizyty pod numerem: 500 900 888

Wizyty

  • Do klinik wpuszcza się jedynie osoby, którym mają być udzielane świadczenia zdrowotne (niedopuszczalna jest obecność osób towarzyszących). Oznacza to, że na pierwszą konsultację niepłodnościową do kliniki w celach administracyjnych powinna przyjść para (na wizytę wchodzi sama Pacjentka). Na kolejną konsultację do kliniki przychodzi sama Pacjentka, a na badanie nasienia – sam Pacjent, na punkcję – para, na transfer – sama Pacjentka.
  • Część wizyt i badań umówionych na pierwsze tygodnie maja zostanie przełożona ze względu na nowe procedury dotyczące liczby osób przebywających w klinice. Wizyty te zostaną przełożone na pierwszy możliwy termin w porozumieniu z Pacjentami. Pacjentów, których wizyty muszą zostać przełożone, przepraszamy za wszelkie niedogodności.
  • Nowe terminy wizyt są umawiane zgodnie z nowymi grafikami, uwzględniającymi przebywanie mniejszej liczby osób w klinice.

Telefoniczna Porada Medyczna InviMed

Jeśli od dłuższego czasu bezskutecznie starasz się o dziecko, skorzystaj z Telefonicznej Porady Medycznej InviMed. Nasi specjaliści udzielają porad niepłodnościowych, immunologicznych, dietetycznych i psychologicznych. Cena teleporad jest do 30% niższa w stosunku do cen adekwatnych wizyt w klinice. Aby umówić się, zadzwoń: 500 900 888!

Recepty

  • Jeśli pilnie potrzebujesz odnowienia recepty wystawionej przez ginekologa InviMed, skontaktuj się z Infolinią InviMed pod numerem: 500 900 888.
  • Jeśli potrzebujesz recepty od innego specjalisty (np. androloga), zapraszamy na konsultację. 

Odbiór wyników

  • Użytkownicy posiadający pełen dostęp do Portalu Pacjenta, wybrane wyniki badań mogą odebrać online. 
  • Wyniki wszystkich badań wykonanych w InviMed można odebrać w klinice w godzinach jej pracy.
  • Kopię dokumentacji medycznej można odebrać w klinice w terminie ustalonym przez pracownika InviMed, po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania pod numerem 500 900 888. 

Stanowiska towarzystw naukowych w sprawie koronawirusa

ESHRE

Stanowisko ESHRE z 23 kwietnia 2020 roku dedykowane jest krajom, w których epidemia SARS-CoV-2/COVID-19 przeszła do fazy drugiej – krzywa zachorowań zaczyna się wypłaszczać.

„Pandemia COVID-19 stabilizuje się. Powrót do normalnego życia codziennego oznacza również powrót do leczenia niepłodności. Wszystkie zabiegi ART można wznowić dla dowolnego wskazania klinicznego, o ile liczba zakażeń pozostaje pod kontrolą, a przepisy lokalne nie stanowią inaczej. Należy jednak zachować szczególną ostrożność w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się zakażenia wśród Pacjentów i Personelu”.

Komunikaty ESHRE w związku z koronawirusem

PTMRiE

Poniżej link do stanowiska Polskiego Towarzystwa Medycyny Rozrodu i Embriologii (PTMRiE), Sekcji Płodności i Niepłodności Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników (SPiN PTGiP) oraz Konsultanta Krajowego w dziedzinie Endokrynologii Ginekologicznej i Rozrodczości w sprawie koronawirusa SARS-CoV-2, wywołującego COVID-19.

Stanowisko PTMRiE w sprawie koronawirusa SARS-CoV-2, wywołującego COVID-19

Aktualizacja wytycznych z dnia 25 kwietnia 2020 roku – Koronawirus SARS-CoV-2. Aktualizacja nr 1 z dnia 25 kwietnia 2020 roku przewiduje:

  1. Jak najszybsze wdrożenie każdego rodzaju terapii mającej na celu zachowanie płodności u Pacjentów przed leczeniem onkologicznym. (Zobacz więcej: Oncofertility).
  2. U Pacjentów z rozpoznaną niepłodnością indywidualną analizę sytuacji zdrowotnej oraz rozpoczęcie niezbędnej diagnostyki i leczenia Pacjentów zdrowych, u których szanse na dziecko mogą zmniejszać się wraz z upływem czasu.
  3. Przeprowadzanie zabiegów wspomaganego rozrodu, jeśli będą konieczne, zgodnie z odpowiednio przygotowanymi procedurami bezpieczeństwa minimalizującymi ewentualne ryzyko transmisji SARS-CoV-2.

Aktualizacja wytycznych z dnia 25 kwietnia 2020 roku – Koronawirus SARS-CoV-2.

Informacje

Monitorujemy sytuację i będziemy informować o naszych dalszych działaniach na stronie InviMed: https://www.invimed.pl/aktualnosci

Apelujemy do Pacjentów o korzystanie wyłącznie ze sprawdzonych źródeł informacji o koronawirusie, które znajdują się w serwisach instytucji publicznych, na stronach: www.gis.gov.plwww.gov.pl/web/koronawirus

Informacje można też uzyskać pod numerem bezpłatnej infolinii NFZ: 800 190 590

Skontaktuj się z nami już dziś

Poufność jest dla nas priorytetem

Zgoda na kontakt marketingowy więcej: Musisz wybrać więcej opcji (minimum ${minimumContactAgree})

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych: Medi Partner Sp. z o.o., Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa. Cele przetwarzania: marketing własnych produktów i usług [w tym profilowanie]; marketing produktów i usług Medicover Polska [w tym profilowanie]. Podstawy prawne przetwarzania: Twoja zgoda. Prawa związane z przetwarzaniem danych: prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; prawo dostępu do danych osobowych; inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych. Odbiorcy danych: Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Medi Partner Sp. z o. o. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu: Klauzula informacyjna.