Wciśnij ENTER, aby wyszukać
Zamknij

Informacja o organizacji pracy InviMed w czasie zagrożenia koronawirusem

Z uwagi na zagrożenie epidemiczne związane z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 w Polsce, zmianie uległy zasady przyjmowania Pacjentów oraz organizacja pracy personelu. Prosimy wszystkich zainteresowanych o uważne zapoznanie się z poniższą informacją.

  • W klinikach można korzystać z pełnej diagnostyki – otwarte są punkty pobrań, laboratoria badań nasienia oraz laboratoria embriologiczne (w InviMed Wrocław na wszystkie rodzaje badań, w tym na badania laboratoryjne, obowiązują zapisy przez Infolinię InviMed: 500 900 888, w innych klinikach zapisy obowiązują tylko na badania nasienia).
  • Realizujemy wizyty w klinikach: pierwsze konsultacje niepłodnościowe, kolejne konsultacje niepłodnościowe, monitoringi cyklu oraz konsultacje specjalistyczne: andrologiczne, urologiczne, immunologiczne, endokrynologiczne, genetyczne, dietetyczne, psychologiczne, ginekologiczne oraz z zakresu ginekologii estetycznej.
  • Realizujemy wszystkie zabiegi diagnostyczne (np. sono-HSG, histeroskopia), procedury wspomaganego rozrodu (inseminacje, in vitro) oraz związane z nimi zabiegi (m.in. punkcje i transfery zarodków).

Ze względu na stan epidemii w Polsce wszystkie zabiegi i procedury wykonywane są w zaostrzonym reżimie bezpieczeństwa. Prosimy o uważne zapoznanie się z informacjami dotyczącymi kwalifikacji:

Kwalifikacja do zabiegów w czasie stanu epidemii w Polsce

Najwyższe standardy bezpieczeństwa

Działamy zgodnie z procedurami bezpieczeństwa epidemiologicznego i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego, z uwzględnieniem zwiększonej częstotliwości działań dezynfekcyjnych oraz zaostrzonych procedur bezpieczeństwa w przestrzeniach, które do tej pory nie wymagały sterylności (np. recepcja, poczekalnia).

Monitorujemy stan zdrowia naszych pracowników. Codziennie wykonujemy pomiary temperatury. Wydaliśmy instrukcje dla pracowników w związku z bezpieczeństwem pracy i metodami ochrony przed zakażeniem. Pracownicy stale korzystają ze środków ochrony osobistej odpowiednich do wykonywanej pracy. 

Wszystkich pracowników zapoznaliśmy z procedurą dotyczącą postępowania w przypadku podejrzenia u Pacjenta infekcji koronawirusem SARS-CoV-2. Rozpowszechniliśmy też instrukcje dotyczące telefonów alarmowych w sytuacji epidemiologicznie niebezpieczniej.

Każda osoba wchodząca do kliniki będzie miała zmierzoną temperaturę oraz przeprowadzony skrócony wywiad epidemiologiczny. Na terenie kliniki obowiązuje noszenie maseczek osłaniających nos i usta.

Aby Pacjenci nie mieli styczności z przedmiotami użytkowanymi przez innych Pacjentów, usunęliśmy ekspresy do kawy, dystrybutory wody oraz czasopisma, katalogi i foldery z wszystkich przestrzeni, z których korzystają Pacjenci. W recepcjach i poczekalniach udostępniliśmy Pacjentom płyny do dezynfekcji, jednorazowe chusteczki higieniczne oraz długopisy do jednorazowego użytku. 

Zasady bezpieczeństwa dla Pacjentów InviMed

Aby zabezpieczyć siebie i innych przed zakażeniem wirusem:

  1. W dniu umówienia wizyty otrzymasz e-mail z informacją o obowiązujących w klinice zasadach bezpieczeństwa. Prosimy o dokładne zapoznanie się z jego treścią.
  2. Dzień przed wizytą odbierz telefon z numeru 500 900 888, Konsultant Infolinii InviMed przeprowadzi krótką ankietę epidemiologiczną. Jeśli jej wynik będzie pomyślny, Konsultant potwierdzi Twoją wizytę w klinice. Jeśli nie, zaproponuje inny termin i udzieli dalszych instrukcji.
  3. Na wizytę lub badanie przyjdź maksymalnie 10 minut wcześniej w masce. Jeśli przyjdziesz zbyt wcześnie, a będzie opóźnienie wizyt lub liczba pacjentów w klinice będzie zbyt duża, personel kliniki może poprosić o poczekanie na zewnątrz kliniki.
  4. Od razu po wejściu do kliniki zdezynfekuj dłonie lub rękawiczki, jeśli masz je na sobie. Następnie poddaj się badaniu temperatury i odpowiedz na pytania zadane przez pracownika InviMed. Jeśli będzie taka konieczność, pracownik przekaże Ci ankietę triażową do uzupełnienia.
  5. Do podpisywania dokumentów w klinice używaj tylko tych długopisów, które są oznaczone jako czyste lub udostępnione przez pracownika kliniki.
  6. Gdy wejdziesz do kliniki, zdejmij odzież wierzchnią i powieś w wyznaczonym miejscu. Zdezynfekuj dłonie.
  7. Podczas rejestracji w klinice i konsultacji lekarskiej, gdy jest to możliwe, zachowaj przynajmniej 2 m dystansu od osoby obsługującej, a w poczekalni – od innych Pacjentów.
  8. W razie kaszlu lub potrzeby kichnięcia zasłoń twarz chusteczką higieniczną, po czym wyrzuć ją do kosza, a dłonie zdezynfekuj. Także w przypadku kataru używaj chusteczek jednorazowo, a po wyrzuceniu chusteczki dezynfekuj dłonie. Jednorazowe chusteczki higieniczne dostępne są w każdej recepcji i poczekalni InviMed.
  9. Unikaj dotykania powierzchni, których mogły dotykać inne osoby lub po ich dotknięciu, zdezynfekuj dłonie.
  10. Preferowane są płatności bezgotówkowe (płatność kartą lub telefonem). Jeśli użyjesz gotówki, pamiętaj o dezynfekcji rąk po zakończeniu transakcji. 

Ankieta oceny stanu zdrowia

Jeśli zajdzie taka konieczność, dokument do uzupełnienia przekaże Ci przy wejściu pracownik kliniki.

Do pobrania

UWAGA!

Dla bezpieczeństwa wszystkich osób przebywających w klinice, zarówno Pacjentów, jak i Pracowników, prosimy o nie przychodzenie do kliniki w każdej z trzech poniższych sytuacji:

  • Występują u Ciebie takie objawy jak: temperatura powyżej 37,8°C, kaszel, duszność, objawy przeziębieniowe np. katar, drapanie w gardle lub objawy podrażnienia i zapalenia spojówek;
  • Jesteś w nadzorze epidemiologicznym lub w czasie kwarantanny;
  • W ostatnich 14 dniach miałaś/miałeś kontakt z osobą, u której potwierdzono zakażenie SARS-CoV-2 lub z kimś, kto miał którykolwiek z wyżej wymienionych objawów.

Pacjentki i Pacjentów, którzy mieli umówione wizyty lub badania, prosimy o telefoniczne poinformowanie InviMed o wystąpieniu każdej z powyższych sytuacji i odwołanie wizyty pod numerem: 500 900 888

Wizyty

  • Do klinik wpuszcza się jedynie osoby, którym mają być udzielane świadczenia zdrowotne (niedopuszczalna jest obecność osób towarzyszących). Oznacza to, że na pierwszą konsultację niepłodnościową do kliniki w celach administracyjnych powinna przyjść para (na wizytę wchodzi sama Pacjentka). Na kolejną konsultację do kliniki przychodzi sama Pacjentka, a na badanie nasienia – sam Pacjent, na punkcję – para, na transfer – sama Pacjentka.

Telefoniczna Porada Medyczna InviMed

Jeśli od dłuższego czasu bezskutecznie starasz się o dziecko, skorzystaj z Telefonicznej Porady Medycznej InviMed. Nasi specjaliści udzielają porad niepłodnościowych, immunologicznych, dietetycznych i psychologicznych. Cena teleporad jest do 30% niższa w stosunku do cen adekwatnych wizyt w klinice. Aby umówić się, zadzwoń: 500 900 888!

Recepty

  • Jeśli pilnie potrzebujesz odnowienia recepty wystawionej przez ginekologa InviMed, skontaktuj się z Infolinią InviMed pod numerem: 500 900 888.
  • Jeśli potrzebujesz recepty od innego specjalisty (np. androloga), zapraszamy na konsultację. 

Odbiór wyników

  • Użytkownicy posiadający pełen dostęp do Portalu Pacjenta, wybrane wyniki badań mogą odebrać online. 
  • Wyniki wszystkich badań wykonanych w InviMed można odebrać w klinice w godzinach jej pracy.
  • Kopię dokumentacji medycznej można odebrać w klinice w terminie ustalonym przez pracownika InviMed, po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania pod numerem 500 900 888. 

Stanowiska towarzystw naukowych w sprawie koronawirusa

ESHRE

Stanowisko ESHRE z 23 kwietnia 2020 roku dedykowane jest krajom, w których epidemia SARS-CoV-2/COVID-19 przeszła do fazy drugiej – krzywa zachorowań zaczyna się wypłaszczać.

„Pandemia COVID-19 stabilizuje się. Powrót do normalnego życia codziennego oznacza również powrót do leczenia niepłodności. Wszystkie zabiegi ART można wznowić dla dowolnego wskazania klinicznego, o ile liczba zakażeń pozostaje pod kontrolą, a przepisy lokalne nie stanowią inaczej. Należy jednak zachować szczególną ostrożność w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się zakażenia wśród Pacjentów i Personelu”.

Komunikaty ESHRE w związku z koronawirusem

PTMRiE

Poniżej link do stanowiska Polskiego Towarzystwa Medycyny Rozrodu i Embriologii (PTMRiE), Sekcji Płodności i Niepłodności Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników (SPiN PTGiP) oraz Konsultanta Krajowego w dziedzinie Endokrynologii Ginekologicznej i Rozrodczości w sprawie koronawirusa SARS-CoV-2, wywołującego COVID-19.

Stanowisko PTMRiE w sprawie koronawirusa SARS-CoV-2, wywołującego COVID-19

Aktualizacja wytycznych z dnia 25 kwietnia 2020 roku – Koronawirus SARS-CoV-2. Aktualizacja nr 1 z dnia 25 kwietnia 2020 roku przewiduje:

  1. Jak najszybsze wdrożenie każdego rodzaju terapii mającej na celu zachowanie płodności u Pacjentów przed leczeniem onkologicznym. (Zobacz więcej: Oncofertility).
  2. U Pacjentów z rozpoznaną niepłodnością, indywidualną analizę sytuacji zdrowotnej oraz rozpoczęcie niezbędnej diagnostyki i leczenia Pacjentów zdrowych, u których szanse na dziecko mogą zmniejszać się wraz z upływem czasu.
  3. Przeprowadzanie zabiegów wspomaganego rozrodu, jeśli będą konieczne, zgodnie z odpowiednio przygotowanymi procedurami bezpieczeństwa minimalizującymi ewentualne ryzyko transmisji SARS-CoV-2.

Aktualizacja wytycznych z dnia 25 kwietnia 2020 roku – Koronawirus SARS-CoV-2.

Informacje

Monitorujemy sytuację i będziemy informować o naszych dalszych działaniach na stronie InviMed: https://www.invimed.pl/aktualnosci

Apelujemy do Pacjentów o korzystanie wyłącznie ze sprawdzonych źródeł informacji o koronawirusie, które znajdują się w serwisach instytucji publicznych, na stronach: www.gis.gov.plwww.gov.pl/web/koronawirus

Informacje można też uzyskać pod numerem bezpłatnej infolinii NFZ: 800 190 590

Skontaktuj się z nami już dziś

Poufność jest dla nas priorytetem

Zgoda na kontakt marketingowy więcej: Musisz wybrać więcej opcji (minimum ${minimumContactAgree})

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych: Medi Partner Sp. z o.o., Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa. Cele przetwarzania: marketing własnych produktów i usług [w tym profilowanie]; marketing produktów i usług Medicover Polska [w tym profilowanie]. Podstawy prawne przetwarzania: Twoja zgoda. Prawa związane z przetwarzaniem danych: prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; prawo dostępu do danych osobowych; inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych. Odbiorcy danych: Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Medi Partner Sp. z o. o. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu: Klauzula informacyjna.